پرواز کیش - زاهدان
نوشته شده توسط : elham

به زودی  پروازهای دو مسیر جدید  کیش -  زاهدان و کیش – کرمانشاه  راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به گفته ناصر  قاسمی نیا ، رئیس ستاد دائمی جشنواره تابستانی کیش  ،به منظور رفاه بیشتر مسافران در ایام برگزار جشنواره تابستانی کیش  و فراهم کردن امکان سفر به این منطقه برای هموطنان استانهای مختلف  ، دو مسیر جدید پروازی از زاهدان و کرمانشاه به جزیره کیش راه اندازی می شود.



قاسمی نیا  افزود: شرکتهای  مسافرتی و چارتر کننده پروازها  نیز برای  برقراری منظم پروازها و تثبیت نرخ  بلیت  هواپیما  اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر روزانه 12 پرواز از  مراکز استانهای کشور به جزیره کیش   برقرار است گفت :  با توجه به اينكه در جشنواره تابستانی  سال گذشته پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی کیش  18 درصد افزایش یافت، بنابراين پيش بيني مي شود تقاضای سفر به کیش  در طول برگزاری جشنواره تابستانی امسال نيز باعث افزايش شمار پروازها شود.

 وی افزود : در پانزدهمین جشنواره تابستانی ، دویست و پنجاه هزار نفر به کیش سفر کردند و با توجه به اینکه مدت زمان برگزاری جشنواره امسال بیشتر  وبرنامه های متنوعی نیز در نظر گرفته شده است ، پیش بینی می شود امسال  در شانزدهمین جشنواره تابستانی پذیرای  شمار بیشتری از گردشگران داخلی و خارجی  باشیم.

لازم به ذکر است هر ساله گردشگران  و مسافران تور کیش بسیاری ، در طول برگزاری جشنواره تابستانی به کیش سفر می کنند که درصد زیادی از آنها مسیر های هوایی را برای سفر ترجیح می دهند و سازمان منطقه ازاد کیش  به منظور رفاه حال این گردشگران شمار پروازها  را افزایش داده و گاه  به طور موقت خطوط جدید پروازی  را به مراکز استانها راه اندازی  می کند.





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پرواز کیش - زاهدان ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: